Skip to Content

SERWIS I CZĘŚCI ZAMIENNE LOVOL

TWÓJ ZAUFANY PARTNER W ZAKRESIE OBSŁUGI POSPRZEDAŻOWEJ

Nasze podstawowe zobowiązania serwisowe


Tworzymy globalny zespół 500 lokalnych ekspertów serwisowych, aby zapewnić Ci niezawodne wsparcie – od pierwszego dnia po zakupie aż po długi czas po nim.

 Globalnie certyfikowane standardy – ta sama jakość na całym świecie.

 Oryginalne części fabryczne – 100% gwarancja oryginalnej jakości.

 Coraz mądrzejsi z każdym rokiem – ciągłe ulepszenia oparte na danych

 Szybka reakcja lokalna – wsparcie w trybie 12/24/48 godzin. danych



Ustandardy serwisowe LOVOL


LOVOL wdraża innowacyjną strukturę, aby zapewnić inteligentny zasięg usług na całym świecie:

 Standaryzowana autoryzacja — ujednolicony na całym świecie certyfikowany mechanizm autoryzacji.

 Cyfrowe uwierzytelnianie — IoT-( Internet of Think) internetowe narzędzia + zdalna inteligentna kontrola.

 Ciągłe doskonalenie — optymalizacja oparta na danych z analizą ogromnej liczby przypadków serwisowych.

GLOBALNY SYSTEM SERWISOWY LOVOL

1. Zarządzanie Autoryzacją

Standardowe szkolenia — certyfikowani menedżerowie serwisu LOVOL przechodzą kompleksowe szkolenia obejmujące:

  • Globalne zasady i procedury serwisowe
  • Obsługę inteligentnego systemu diagnostycznego (SES)
  • Specyfikacje konserwacji całej linii produktów

Wsparcie cyfrowe — pełny dostęp do systemów CRM/SES z aktualizacjami technicznymi w czasie rzeczywistym.

2. Standardy uwierzytelniania

Wielopoziomowa certyfikacja dostawców usług. 

  • Certyfikacja obiektów: jednolity VI branding , zgodność z normami bezpieczeństwa i konfiguracja narzędzi IoT.
  • Certyfikacja techniczna: potrójna ocena (egzamin pisemny + symulacja praktyczna + rozmowa z ekspertem).

Dynamiczny system motywacyjny: poziom usług bezpośrednio powiązany z opłatami za usługi serwisowe”.


3. Ciągłe doskonalenie

Optymalizacja oparta na danych — analiza ponad 50 000 zleceń pracy rocznie w celu dynamicznej aktualizacji:

  • Baza danych usterek (aktualizacje co miesiąc)
  • Podręczniki techniczne/przewodniki po inteligentnych naprawach/szkolenia (aktualizacje kwartalne)
  • Globalna Rada Doradcza Klientów (zbiera ponad 2000 sugestii dotyczących ulepszeń rocznie)
  • 72-godzinny proces obiegu zamkniętego „żądanie-odpowiedź-walidacja” w celu szybkiej realizacji usług


SERWIS LOVOL

Inżynierowie serwisu

 20 szkoleń

 15 filmów instruktażowych + 25 instrukcji naprawczych

 54 pojazdy serwisowe i 22 maszyny zapasowe (2024)

Szkolenia serwisowe

 Regionalne centra szkoleniowe na kluczowych rynkach

 Ponad 1200 techników na całym świecie

 Certyfikowane programy rozwoju umiejętności

Dostawa części

 Ponad 500 autoryzowanych centrów części zamiennych

 Ponad 2100 specjalistów serwisowych

 Szybka sieć logistyczna

 Przejrzyste ceny