Codzienna konserwacja techniczna
- Wyczyść ciągnik, usuwając kurz i plamy oleju.
- Sprawdź i dokręć wszystkie zewnętrzne elementy mocujące. Luźne części, zwłaszcza nakrętki przedniego i tylnego koła, należy natychmiast zabezpieczyć.
- Sprawdź miskę olejową, zbiornik płynu chłodzącego, zbiornik paliwa i zbiornik oleju hydraulicznego pod kątem prawidłowego poziomu.
- Sprawdź ciśnienie w oponach przednich i tylnych kół; Napompuj, jeśli jest poniżej zalecanego poziomu.
- Poszukaj wycieków — powietrza, oleju lub płynu chłodzącego. Natychmiast zajmij się wszelkimi wyciekami.
- Lampki testowe, klakson i tablica przyrządów w celu zapewnienia prawidłowego działania.
- Wyczyść suchy filtr powietrza, jeśli zostanie uruchomiony alarm lub zostanie wykryte nagromadzenie kurzu.
- Monitoruj okienko wskaźnika baterii pod kątem zmian kolorów; Naładuj w razie potrzeby.
51-godzinna konserwacja techniczna
- Sprawdź i wyczyść wkład filtra suchego powietrza; Usuń nagromadzony kurz.
- Sprawdź okno wskaźnika baterii pod kątem zmian kolorów; Naładuj w razie potrzeby.
- Sprawdź i wyczyść sitko ssące/filtr na podwoziu; W razie potrzeby wymień filtr.
- Sprawdź poziom oleju w centralnym napędzie i zwolnicach przedniej osi.
- Sprawdź poziom smaru w przekładni głównej skrzyni biegów i przekładni głównej tylnej osi.
200-godzinna konserwacja techniczna
- Wymień olej silnikowy (smarowanie miski olejowej).
- Sprawdź i wyczyść wkład filtra suchego powietrza; Usuń nagromadzony kurz.
- Sprawdź i wyczyść filtr ssący podwozia; W razie potrzeby wymień filtr.
- Wyczyść filtr ssący oleju hydraulicznego, filtr oleju powrotnego i filtr powietrza w zbiorniku oleju hydraulicznego; W razie potrzeby wymień400-godzinna konserwacja techniczna wkłady filtrujące.
- Wykonaj "Konserwację techniczną poziomu 1" zgodnie z instrukcją obsługi i konserwacji silnika Diesla.
400-godzinna konserwacja techniczna
- Sprawdzaj poziom oleju w napędzie centralnym i zwolnicach przedniej osi (kolejne kontrole: co roku/co 800 godzin pracy).
- Sprawdź poziom smaru w przekładni głównej skrzyni biegów i przekładni głównej tylnej osi; W razie potrzeby uzupełnić (pierwsza konserwacja: 50-100 godzin, kolejne kontrole: co roku/co 800 godzin pracy).
- Sprawdzić swobodny przesuw dźwigni hamulca postojowego; Dostosuj w razie potrzeby.
- Wyczyść filtr ssący oleju hydraulicznego, filtr oleju powrotnego i filtr zbiornika oleju hydraulicznego; W razie potrzeby wymień wkłady filtrujące.
- Wykonaj "Konserwację techniczną poziomu 2" zgodnie z instrukcją obsługi i konserwacji silnika Diesla.
800-godzinna konserwacja techniczna
- Wymień wkład filtra powietrza.
- Wymień olej hydrauliczny.
- Wymień olej smarowy przekładni głównej i przekładni głównej tylnej osi.
- Sprawdź i wyreguluj luz zaworowy silnika.
- Sprawdź i wyreguluj ciśnienie natryskiwania wtryskiwacza paliwa.
- Wyczyść i serwisuj zbiornik paliwa.
- Sprawdź i konserwuj generator i rozrusznik.
1600-godzinna konserwacja techniczna
- Wyczyść i serwisuj układ chłodzenia silnika wysokoprężnego.
- Wymień olej smarowy napędu środkowego osi przedniej i przekładni głównej.
- Sprawdź, wyreguluj i konserwuj rozrusznik.
Zimowa inspekcja techniczna
- Przejdź na smary i paliwo przeznaczone do użytku zimowego.
- Używaj płynu niezamarzającego, gdy temperatura spadnie poniżej 0°C (32°F).
- Rozruch silnika należy wykonywać zgodnie z procedurami obowiązującymi w niskich temperaturach.
- Utrzymuj poziom naładowania akumulatora powyżej 75% (nie przekraczaj 25% stopnia rozładowania w zimie).
- Po zakończeniu pracy zaparkuj ciągnik w osłoniętym garażu.